Thursday, December 3, 2009

Aku dah bagi surat resign kat boss...alasan dok umah and jaga anak....memang itupun dalam kepala aku sebab nak concerntrate more on both my children....kali ni aku nekad...apa nak jadi jadilah sebab aku dah fikir masak masak rezeki Allah ada di mana mana.....

Lepas ni mungkin aku boleh buat part time job asalkan ada income sikit sikit.....jadi broker ke..
Sesapa yang nak beli kereta mungkin boleh datang jumpa aku....apa jenis kereta pun boleh termasuklah lori.....

Dah letak tender rasa macam release kepala otak walaupun lepas ni mungkin otak aku makin serabut...takpe aku redha dgn life yang dah di aturkan...kalau tak redha kanjg kata aku sesat lak....

Anyway wish my luck and hope everything will going smooth as i'm expecting....Insya allah

No comments:

Post a Comment